Uçuş güncellemeleri alma
Uçuş güncellemeleri
Yolculuğunuz boyunca ilgili uçuş güncellemeleri hakkında sizi bilgilendireceğiz. Uçuş programınızda bir değişiklik olduğunda da sizinle iletişime geçeceğiz.
Size göndereceğimiz güncellemeler arasında şunları bulabilirsiniz:
- Uçuşunuz için online check-in yapabileceğinize dair bilgilendirme e-postası.
- Uçuşunuzun 30 dakikadan fazla rötar yapacağını veya toplamda 30 dakikayı bulan birden fazla rötarın olacağını bildiren metin mesajı veya e-posta. Kıtalararası uçuşlarda sizi telefonla da arayabiliriz.
- Uçuşunuz iptal edildiği için rezervasyonunuzu başka bir uçuşa aktardığımızı belirten ya da ücret iadesi talep etmek için ne yapmanız gerektiğini bildiren arama, metin mesajı veya e-posta.
- Bagajınızın geciktiğini ve bagajınızı almak için ne yapabileceğinizi belirten metin mesajı veya e-posta.
Tek başına seyahat eden çocuklar
Çocuğunuz Refakatsiz Çocuk Yolcu hizmetini kullanarak tek başına seyahat ediyorsa tüm mesajlar, bilet rezervasyonunu yapan kişiye gönderilir.
Güncellemelerin iptali
Güncellemelerin artık size iletilmesini istemiyorsanız hizmeti iptal edebilirsiniz:
- E-postalar: Abonelikten çıkmak için e-postaların altında bulunan bağlantıyı kullanın.
- Metin mesajları: Metin mesajımızı “STOP” yazarak yanıtlayın.
- Uçağa binişin başladığını bildiren metin mesajı: Yolculuğum bölümünden tercihlerinizi güncelleyin.
Yeni pencerede açılır