Neden KLM'yi tercih etmelisiniz?
Yolcular için en iyi havayolu
2023’te yolcular için en iyi havayolu seçilerek APEX World Class ödülüne layık görüldük! Bu ödül APEX’in havayolu sektöründeki küresel ödüllerinde en yüksek kategoridir. Güvenlik, refah ve sürdürülebilirlik konularında elde edilen üstün başarıların takdiri olarak verilmektedir.
Bir aksilik mi var? Her zaman yanınızdayız
Uçuşunuz aksadı mı? Bize güvenebilirsiniz. Uçuşunuzda değişiklik olması ya da uçuşunuzun iptal edilmesi halinde sizi telefon veya e-posta ile derhal bilgilendireceğiz. Sonrasında hemen sizin için ilk uygun uçuşa rezervasyon yapacağız. Boş bir koltuk bulduğumuz anda yeni uçuş programınız hakkında bilgi vermek için sizinle tekrar iletişime geçeceğiz. Tabii ki başka bir uçuşa geçmek isterseniz ya da başka bir sorunuz olursa da size yardımcı olmaya hazırız.
Yeni uçuşunuz aynı gün kalkmıyorsa sizi yalnız bırakmayacağız. Bir fincan kahveden, otelde konaklamaya kadar sizi rahat ettirmek için her şeyi yapacağız.
Daha çok uçun, daha çok avantaj kazanın
Flying Blue üyesi olmanın avantajları saymakla bitmiyor. Flying Blue üyesi olarak KLM veya ortak havayolu uçuşlarıyla her seyahatinizde Mil Puanları kazanırsınız. Bu puanları ödül biletlerde, ekstra seçeneklerde ve çeşit çeşit ürün ve hizmette indirim olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca, ne kadar çok uçarsanız sonraki seviyelere (Silver, Gold ve Platinum) o kadar çok yakınlaşırsınız. Seviye atlamak da çok daha fazla özel avantaj demek!
Görüşlerinize değer veriyoruz
Yolculuğunuzun en önemli kısmı deneyimlerinizdir! Hem bizim hakkımızda hem hizmetlerimiz hakkında ne düşündüğünüzü öğrenmek için bağımsız araştırma şirketlerine anketler yaptırıyoruz. Geri bildirimlerinize göre hizmetlerimizi değerlendiriyor ve geliştirmeye çalışıyoruz. Açık izin vermediğiniz takdirde, kişisel verileriniz hiçbir şekilde ticari amaçlı teklifler ve postalar için kullanılmayacaktır.
Uçuşunuzdan veya KLM Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçmenizden sonra aşağıdaki anketlerimizden birine davet edilebilirsiniz:
- Memnuniyet ve Hizmet Uygunluğu anketleri (Kantar ve Qualtrics tarafından gerçekleştirilir)
- İletişim Merkezi Değerlendirmeleri (BVA ve MediaTech tarafından gerçekleştirilir)
Ayrıca IATA ve Schiphol gibi üçüncü tarafların yürüttüğü diğer çalışmalara da katılıyoruz. Ayrıca Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value gibi kurumlarla çeşitli özel çalışmalar yürütüyoruz.