KLM şirket profili
KLM Group
34,1 milyon yolcu ve 621.000 ton kargo taşıyan KLM ve KLM Cityhopper, KLM Group’un temelini oluşturmaktadır. 92 Avrupa şehri ve 70 kıtalararası varış noktasından oluşan geniş ağıyla KLM, dünyanın her yerinden önemli ekonomi merkezlerine doğrudan hizmetler sunar.
KLM, yolculara daha da fazla olanak sunan SkyTeam Alliance’ın ortağıdır ve bu oluşumla birlikte 173 ülkede 1.063 varış noktasına hizmet vermektedir. KLM Group, tek sahibi olduğu Transavia ve Martinair iştiraklerini de bünyesinde barındırmaktadır. 2018 yılında yaklaşık 9 milyon yolcu taşıyan Transavia, Hollanda’da Amsterdam, Eindhoven ve Rotterdam dışında faaliyet gösteren lider düşük maliyetli havayolu şirketidir.
Markamızın kalbinde çalışanlarımız ve müşterilerimiz olduğu ilkesiyle hareket edip müşterilerimize sürekli unutulmaz deneyimler sunarak fark yaratabileceğimize inanıyoruz. Bu hedef, her bir KLM üyesinin hedefidir. Yolcularımıza gösterdiğimiz samimi özen sayesinde yolcularımızı ilgilenilmiş, mutlu ve rahat hissettirebiliyoruz.
2004 yılında Air France ile birleşmesinin ardından KLM, 1 Air France-KLM Group, 2 havayolu ve 3 temel faaliyet (yolcular, kargo ve mühendislik ile bakım) konseptini izlemiştir. KLM, Air France ile birlikte Avrupa hava taşımacılığı sektöründe öncü bir rol oynamaktadır. KLM’nin amacı, kendi ticari hedeflerinin yanı sıra daha genel ekonomik ve sosyal hedeflere ulaşmak için kârlı bir büyüme oranına ulaşabilmektir.
KLM, Amsterdam Schiphol Havalimanı’nda sürdürülebilir büyümeye aktif olarak katkı sağlamakta ve ağının kalitesini iyileştirebilecek tüm pazarlara erişim sağlamaya çalışmaktadır. Ayrıca KLM, sektördeki tüm katılımcılar için eşit şartlar sağlamaya çabalamaktadır.