Adınızdaki yazım hatasını düzeltme
Ad düzeltmesi yapma
Adınızda yazım hatası olduğunu mu fark ettiniz? Yolculuğunuz için KLM üzerinden rezervasyon yaptıysanız ve KLM, Air France veya Delta Air Lines ile uçuyorsanız bizimle iletişime geçerek ücretsiz ad düzeltmesi talebinde bulunabilirsiniz.
Uçuşlarınızdan biri farklı ortak havayolu tarafından işletiliyorsa lütfen talebinizi kalkıştan en az 72 saat önce bize iletin. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapmaya hazırız.
Aşağıdaki durumlarda ad düzeltmesi talep etmeniz gerekmez:
- Birden fazla adınız varsa ve rezervasyonunuzda sadece ilk adınızı kullandıysanız. Yalnızca ilk adınızın görüntülenmesinde bir sakınca yoktur.
- Evlenmeden önceki soyadınızı kullandıysanız. Pasaportunuzdaki soyadınızla aynı olduğu sürece bir sakınca yoktur.
- Adınız bitişik yazılmışsa. Bu bir yazım hatası değildir, sistemimiz bu şekilde ilerlemektedir.
Elbette kendi adınızın yerine başka kişilerin adlarını kullanamazsanız. Biletin sizin adınıza düzenlenmesi gerekir.
Flying Blue ödül bileti
Bir ödül bileti rezervasyonu yaptırdıysanız lütfen Flying Blue müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Seyahat acentesi aracılığıyla yapılan rezervasyonlar
Seyahat acentesi aracılığıyla düzenlenen seyahatlerde ad düzeltmesi yapmak için lütfen doğrudan acenteniz ile iletişime geçin. İşleme süreci zaman alabileceğinden bunu önceden yapmanızı öneririz.
Sıkça sorulan sorular
Evet, tabii ki. KLM üzerinden rezervasyon oluşturduysanız ve KLM, Air France ya da Delta Air Lines ile uçuyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin. Adınızı ücretsiz olarak düzelteceğiz.
Aynı zamanda farklı bir ortak havayoluyla da mı uçuşunuz var? Lütfen talebinizi kalkış zamanından en az 72 saat öncesine kadar gönderin.
İstenen değişiklik bir yazım yanlışından kaynaklanıyorsa değişikliği ücretsiz sağlıyoruz. Biletin sizin adınıza olması gerekir. Bizimle iletişime geçtiğinizde size memnuniyetle yardımcı olacağız!
Havalimanındaysanız ve biniş kartınızı aldıysanız lütfen size en yakın self servis kiosku ya da hizmet kontuarını bulun ve temsilcilerimizden yardım isteyin. Hatayı online check-in işleminden sonra fark ettiyseniz lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin.
Hayır. Biniş kartınızdaki ad, pasaportunuzdaki veya kimliğinizdeki ile aynı olmalıdır.
Adınızda yazım hatası olduğunu fark ederseniz lütfen bizimle iletişime geçin, düzeltmeyi ücretsiz olarak gerçekleştirelim!