Adınızdaki yazım hatasını düzeltme

Hay aksi! Herkes yazım hatası yapabilir. Ama sorun değil: Sorun yalnızca bir yazım hatasıysa size yardımcı olabiliriz.

Ad düzeltmesi yapma

Adınızda yazım hatası olduğunu mu fark ettiniz? Yolculuğunuz için KLM üzerinden rezervasyon yaptıysanız ve KLM, Air France veya Delta Air Lines ile uçuyorsanız bizimle iletişime geçerek ücretsiz ad düzeltmesi talebinde bulunabilirsiniz.

Uçuşlarınızdan biri farklı ortak havayolu tarafından işletiliyorsa lütfen talebinizi kalkıştan en az 72 saat önce bize iletin. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapmaya hazırız.

Aşağıdaki durumlarda ad düzeltmesi talep etmeniz gerekmez:

  • Birden fazla adınız varsa ve rezervasyonunuzda sadece ilk adınızı kullandıysanız. Yalnızca ilk adınızın görüntülenmesinde bir sakınca yoktur.
  • Evlenmeden önceki soyadınızı kullandıysanız. Pasaportunuzdaki soyadınızla aynı olduğu sürece bir sakınca yoktur.
  • Adınız bitişik yazılmışsa. Bu bir yazım hatası değildir, sistemimiz bu şekilde ilerlemektedir.

Elbette kendi adınızın yerine başka kişilerin adlarını kullanamazsanız. Biletin sizin adınıza düzenlenmesi gerekir.

Flying Blue ödül bileti

Bir ödül bileti rezervasyonu yaptırdıysanız lütfen Flying Blue müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

Seyahat acentesi aracılığıyla yapılan rezervasyonlar

Seyahat acentesi aracılığıyla düzenlenen seyahatlerde ad düzeltmesi yapmak için lütfen doğrudan acenteniz ile iletişime geçin. İşleme süreci zaman alabileceğinden bunu önceden yapmanızı öneririz.

Sıkça sorulan sorular