Bagaj gecikmesi

Uçaktan inip valizinizi bagaj alım noktasında görememenin hoş bir sürpriz olmadığını biliyoruz. Böyle bir durumda sorunu çözmek için bazı yollara başvurabilirsiniz.

Geciken bagajı rapor edin

Varış sonrası bagajınızı bulamıyor musunuz? Bu durumu daima varıştan sonraki 48 saat içinde online olarak bildirmelisiniz. Havalimanından ayrılmadan önce bagaj kontuarından da geciken bagaj bildiriminde bulunabilirsiniz. Bildirimde bulunduktan sonra her zaman bir dosya referans numarası ile bir Kayıp Bagaj Tutanağı (PIR) alırsınız. Bu referans numarası ile bildirim durumunuzu takip edebilirsiniz. 

Geciken bagajınız havalimanına ulaştıktan sonra, dağıtım hizmeti birimi sizinle iletişime geçecektir. Planlanan teslimat zamanı ile ilgili onayınız alındıktan sonra bagajınız teslim edilecektir.

Havalimanında geciken bagajı bildirme

Varış noktanız aşağıdakilerden biriyse kayıp bagajınızı online olarak bildiremeyeceğinizi göz önünde bulundurun: Aberdeen, Birmingham, Bristol, Cardiff, Edinburgh, Glasgow, Humberside, Inverness, Leeds Bradford, Londra, Londra Heathrow, Manchester, Newcastle, Norwich, Southampton veya Teesside.

Varış noktanız bu şehirlerden biriyse lütfen kayıp bagajınızı bildirmek için havalimanındaki bagaj masasına gidin. Endişelenmeyin, vakaların %90'ında kayıp bagajları 3 gün içinde bulabiliyoruz!

Geciken veya kayıp bagajın takibi

Geciken bagajınızı zaten bildirdiniz mi? Bildiriminizin üzerinden 24 saat geçtikten sonra bagaj takip sistemine soyadınız ve dosya referans numaranızı girerek bagajınızın durumunu sorgulayabilirsiniz.

Seyahatiniz sırasında birden fazla varış noktasında mı kalacaksınız? Bagaj takip sistemi üzerinden geçici adresinizi değiştirebilirsiniz.

21 gün içinde bagajınızı bulamadığımız nadir görülen durumlarda lütfen KLM Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçin. Talep göndermek gibi atabileceğiniz sonraki adımlar hakkında görüşebiliriz.

Sıkça sorulan sorular