Bagajınız için tazminat
Bagaj gecikmesi
Check-in bagajınız geciktiği için varış noktanızda kıyafet ve bakım malzemesi gibi ekstra eşyalar satın almak zorunda mı kaldınız? Bagajınız teslim edildikten sonra 21 gün içinde bize bildirin. Bu harcamalarınıza yönelik tazminat talebinde bulunabilmek için satın aldığınız eşyaların fişini saklayıp bize bir kopyasını göndermeyi unutmayın. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapmaya hazırız.
Kayıp bagaj
Bagaj kaybolması gibi bir durumla karşılaşmanızı asla istemeyiz. Uçuşunuz vardıktan sonraki 21 gün içinde bagajınızı teslim alamadıysanız lütfen bizimle iletişime geçin. Bu sorunu birlikte halledebiliriz. Lütfen sonuç olarak sigorta şirketinizle iletişime geçmenizi önerebileceğimizi unutmayın. Birçok sigorta poliçesi, eşyanın değerini baz alarak kaybınızı karşılamaktadır.
Hasarlı bagaj
Ne yazık ki bazen taşıma sırasında bagajlarınız hasar görebiliyor. Bagajınızın normal kullanımı sonucu çizikler, izler, küçük hasarlar ve kullanıma dair diğer izler meydana gelebilir. Bu küçük hasarlardan sorumlu değiliz. Bagajınız daha ciddi bir hasar mı gördü? Lütfen en kısa sürede durumu havalimanındaki bagaj kontuarına bildirin. Tazminat talebinizi desteklemek için bir rapor oluşturulacaktır. Varsa tamir atölyesiyle ilgili bilgi de paylaşılacaktır.
Hasarı havalimanından ayrıldıktan sonra mı fark ettiniz? Lütfen varıştan sonraki 7 gün içinde durumu bize bildirin. Bunun için aşağıdaki bağlantıyı kullanarak hem hasarı bildirebilir hem de tazminat talebinde bulunabilirsiniz.