Alakart yemek koşulları

İşte kıtalararası uçuşunuz içi alakart yemek sipariş ederken bilmeniz gerekenler.

1. Alakart yemekler

1.1 KLM size, ek ödeme karşılığında KLM uçuşunuz sırasında Economy Class’ta önceden tercih ettiğiniz yemeğin sunulması seçeneğini sunar. Bu hizmete alakart yemek adı verilir. Bu ek hizmet, online rezervasyon sırasında veya KLM.com’daki ve KLM Mobil Uygulamasındaki seyahatinize genel bakışta sunulur. Amsterdam’dan kalkış yapan çoğu kıtalararası uçuş için sipariş vermek mümkündür. Normal ücretsiz yemekler her zaman mevcuttur. 1.2 KLM uçuşları sırasında sunulan alakart yemekler sipariş verme sırasındaki görsel ve/veya yazılı açıklamadan boyut, tat ve görünüm olarak farklı olabilir. Malzemeler, önceden bildirilmeksizin eş değer gıda maddeleri ile değiştirilebilir. 1.3 Alakart yemeğinizi sipariş ettiğinizde, siparişinizi değiştirmeniz veya iptal etmeniz mümkün değildir. 1.4 Alakart yemekler, özel beslenme düzenleri yönelik yemekler ile birleştirilemez. 1.5 Büyük bir özenle her yemeğin malzeme listesi sunulur. Bununla birlikte, herhangi bir gıda içeriğine intolerans veya alerji sebebiyle oluşan sonuçlardan KLM sorumlu değildir. 1.6 KLM’nin Genel Taşıma Koşulları bu koşulların ayrılmaz bir parçasıdır.

2. Gereklilikler ve yeterlilikler

2.1 Alakart yemekten faydalanmak amacıyla, bu sözleşmenin akdi için yasal yetkiye sahip olduğunuzu ve daha sonra bu sözleşmenin hüküm ve koşullarına bağlı kalacağınızı beyan ve taahhüt etmektesiniz. 2.2 Ayrıca alakart yemek talep etmek için verdiğiniz tüm bilgilerin doğru olduğunu ve herhangi bir spekülatif, yanlış veya hileli rezervasyon yapmayacağınızı da beyan etmektesiniz. Yalnızca kendiniz ve 2.1. maddedeki gereklilikleri karşılayan, adına karar verme yetkisine sahip olduğunuz kişiler için rezervasyon yaptıracağınızı temin etmiş kabul edilirsiniz.

3. Ücret iadesi

3.1 Sipariş ettiğiniz alakart yemek mevcut değilse size normal yemek servis edilecektir. Alakart yemek için ödediğiniz tutar kadar ücret iadesi talep etme hakkınız bulunuyor. 3.2 Kalkıştan en az 30 saat önce bir üst sınıfta seyahat (upgrade) etmek için ücretli yükseltme satın alımı yaparsanız aynı uçuştaki satın alınmış alakart yemekler için ücret iadesi yapılamaz. 3.3 Uçuşunuz yeniden planlanırsa veya sizin için yeniden rezervasyon yapılırsa alakart yemeğiniz uygun şekilde sunulamayabilir.Ücret iadesi formumuzu doldurarakücret iadesi talebinde bulunabilirsiniz.

4. İletişim bilgilerinizin kullanımı

4.1 Adınız ve uçuş bilgileriniz, KLM gizlilik beyanına uygun olarak siparişinizin tamamlanması için KLM Royal Dutch Airlines ve KLM Catering Services BV tarafından kullanılacaktır. 4.2 E-posta adresinizi vermeyi seçerseniz adresinizi size makbuz göndermek, siparişinizin durumu hakkında sizi bilgilendirmek ve alakart yemek servisi hakkında geri bildirimde bulunmanızı istemek için kullanabiliriz.