Ücretli salon erişimi şartları

Amsterdam Schiphol Havalimanı’ndaki KLM salonlarımıza erişim hakkı satın alırken bilmeniz gereken her şey.

1. Ücretli Salon Erişimi

1.1 Salon erişimi, bazı KLM müşterilerine kalkış seyahat sınıflarına veya Flying Blue üyelik seviyelerine göre sunulan bir ayrıcalıktır. Bu şartları sağlamıyorsanız KLM size belirli bir ücret karşılığında Amsterdam Schiphol Havalimanı’ndaki Schengen Dışı veya Schengen KLM Crown Salonunu (Salon) ziyaret etme imkanı sunabilir. Bu hizmetin adı “Ücretli Salon Erişimi”dir. Ücretli Salon Erişimi yalnızca yoğun olmayan saatlerde, yani salonun Flying Blue üyelik seviyesine veya kalkış seyahat sınıfına göre düzenli salon erişimine sahip müşteriler tarafından tamamen doldurulmadığı zamanlarda sunulur.

1.2 Teklifte belirtildiği üzere, varış noktanıza göre Schengen Dışı veya Schengen Crown Salonlarından biri için erişim hakkı satın alırsınız. Salonda bulunduğunuz süre boyunca uyku kabinleri veya Sense Pods gibi ücretli hizmetler hariç olmak üzere sunulan tüm imkanlardan faydalanabilirsiniz. Salonlarımızın sunduğu imkanları görmek için lütfenlounge.klm.comadresini ziyaret edin.

1.3 Salon Erişimi, satın aldığınızda rezervasyonunuza eklenir. Salon girişinde biniş kartınızı taratarak içeri girebilirsiniz.

1.4 Kalkış gününde olmak kaydıyla, Salona kalkıştan önce istediğiniz zaman girebilirsiniz. Salonun açık olduğu saatlerilounge.klm.comadresinden mutlaka kontrol edin..

1.5 Salon Erişimi satın aldıktan sonra rezervasyonunuzu değiştirmeniz, devretmeniz veya iptal etmeniz mümkün değildir. Ücretli Salon Erişimini çevrimiçi olarak satın alıp 24 saat içinde iptal ederseniz Madde 3.3’teki şartlar geçerlidir.

2. Gereklilikler ve yeterlilikler

2.1 Salona erişebilmek için bu sözleşmeyi kabul edebilme ve bu sözleşmenin hüküm ve koşullarına bağlı kalabilme konusunda yasal yetkileriniz olması gerekmektedir ve

2.2 Salon rezervasyonu yapmak için verdiğiniz tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olduğunu; spekülatif, yanlış veya hileli rezervasyon yapmadığınızı temin etmiş kabul edilirsiniz. Ayrıca yalnızca kendiniz ve Madde 2.1’deki gereklilikleri karşılayan, adına karar verme yetkisine sahip olduğunuz kişiler için rezervasyon yaptıracağınızı temin etmiş kabul edilirsiniz.

3. Ücret iadesi

3.1 Aşağıdaki durumlarda Ücretli Salon Erişiminizin ücret iadesini alma hakkınız vardır:

  • Amsterdam Schiphol Havalimanı’na olan uçuşunuz gecikirse ve salona girmezseniz;
  • Biletinizi salon erişimi içeren Business Class’a yükseltirseniz;
  • Uçuşunuz isteğiniz dışında yeniden planlanır veya sizin için yeniden rezervasyon yapılırsa.

3.2 Büyük aksaklıklar olması halinde salona erişiminiz reddedilebilir. Bu durumda ücret iadesi alabilirsiniz.

3.3 Ücretli Salon Erişimini çevrimiçi bir kanaldan aldıysanız ve 24 saat içinde iade talep ederseniz Salon Erişiminizi kullanmadan ücret iadesi alabilirsiniz.

3.4Ücret iadesi formumuzu doldurarakücret iadesi talebinde bulunabilirsiniz..

3.5 Yukarıdaki şartları karşılamıyorsanız ücret iadesi yapılmayacaktır.

4. Kişisel bilgilerinizin kullanımı

4.1 Adınız ve uçuş bilgileriniz, KLM gizlilik beyanına uygun olarak rezervasyonunuzun tamamlanması için KLM Royal Dutch Airlines tarafından kullanılacaktır.

4.2 E-posta adresinizi vermeyi seçerseniz adresinizi size makbuz göndermek, salonlarımız hakkında genel bilgiler vermek ve salon deneyiminiz hakkında geri bildirimde bulunmanızı istemek için kullanabiliriz.