Paket seyahat koşulları

Size eksiksiz bir yolculuk sunabilmek için birden fazla ortakla birlikte çalışıyoruz. Paket seyahatlere ve ilgili seyahat düzenlemelerine ilişkin Avrupa Parlamentosu ve Konseyi tarafından uygulanan kuralları buradan okuyabilirsiniz.

Bağlı seyahat ayarlamaları

KLM, size eksiksiz bir yolculuk sunmak için farklı taraflarla iş birliği yapar. KLM, KLM web sitesindeki veya KLM uygulamasındaki bağlantılar aracılığıyla aşağıdaki KLM ortaklarından ek seyahat hizmetleri için rezervasyon yapmanıza olanak tanır:

Satın aldığınız KLM uçak bileti için onay mesajını aldıktan sonra 24 saat içinde KLM bağlantısı aracılığıyla ortak markalı iş ortağı web sitesine (bu sitede varış noktanız ve seyahat tarihleriniz doldurulmuş olur) gidip yukarıdaki KLM iş ortaklarının birinden ek seyahat hizmeti rezervasyonu yapmanız durumunda, bu ek seyahat hizmeti Paket Seyahat Direktifi çerçevesinde bağlı bir seyahat ayarlamasının parçası kabul edilir.

Aşağıdaki zorunlu yasal bilgiler, KLM ortağının web sitesinde yer alan bir banner’da size gösterilir: “Bir seyahat hizmetini seçip ödeme yaptıktan sonra seyahatiniz veya tatiliniz için KLM’nin ortakları (Booking.com, Cartrawler veya GetYourGuide) aracılığıyla ek seyahat hizmeti rezervasyonu yaptırırsanız (AB) 2015/2302 sayılı Direktif kapsamında paket seyahatlere yönelik haklardan YARARLANAMAZSINIZ. Bu durumda KLM, söz konusu ek seyahat hizmetlerinin uygun şekilde sunulmasından sorumlu tutulamaz. Herhangi bir sorun olması durumunda lütfen KLM’nin ilgili hizmet sağlayıcısı (Booking.com, Cartrawler veya GetYourGuide) ile iletişime geçin.”

Bununla birlikte, KLM’den rezervasyon onayınızı aldıktan sonra 24 saat içinde bu web sitesi aracılığıyla ek seyahat hizmeti rezervasyonu yaparsanız söz konusu seyahat hizmetleri bağlı bir seyahat ayarlamasının parçası kabul edilir. Bu durumda KLM, AB hukuku gereğince, KLM’nin aciz halinde olması nedeniyle gerçekleştirilemeyen hizmetler ile gerekirse ülkenize geri dönmek için yaptığınız ödemeleri iade edeceğinin güvencesini verir. Lütfen ilgili hizmet sağlayıcının aciz hali durumunda bu güvence kapsamında iade sağlanmayacağını unutmayın.

KLM, Admiraliteitskade 73B, Rotterdam, Hollanda adresinde mukim Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) ile iflas koruma sigortası yapmıştır.

KLM’nin aciz halinde olması nedeniyle hizmetlerin sunulamaması halinde yolcular, bu sigorta kuruluşuna veya uygun durumlarda yetkili makamlara başvurabilir.

Not: İflas koruma sigortası, KLM dışındaki taraflarla imzalanmış ve KLM aciz halinde olsa dahi ifa edilebilecek sözleşmeleri kapsamaz.

İç hukuka aktarılan şekliyle (AB) 2015/2302 sayılı Direktifhttps://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32015L2302&from=EN