Memnuniyet ve uyumluluk anketleri

KLM sürekli olarak hizmet kalitesini iyileştirmeye yönelik çalışmalar yürütmektedir. Müşteri memnuniyetinin yanı sıra ürün ve hizmetlerimizin kalitesini ölçmemizi sağlayan anketler gerçekleştiririz.

Temel anketler

Yakın zamanda KLM ile seyahat etmiş müşterilerden oluşan bir örnek grubu hedeflediğimiz 3 temel anket gerçekleştiririz:

  • Müşterilerimizin oluşturduğu büyük bir örnek grubuna gönderilen NeXT memnuniyet anketleri
  • Müşteri yolculuğunun her aşamasında hizmetlerimizin uyumluluğunu ölçmek ve iyileştirme amacıyla Flying Blue Elite ve Flying Blue Elite Plus müşterilerine yönelik hazırladığımızKalite Gözlemcisi hizmet uyumluluğu anketi
  • Sadakat programımızla ilgili memnuniyeti ölçmeyi amaçlayan Flying Blue anketleri

Tüm anketler, Kantar ve Qualtrics araştırma kuruluşları tarafından gerçekleştirilir. Qualtrics’in resmi e-posta adresleri:noreply@qemailserver.comveyano-reply@qualtrics-survey.com. Ayrıca @klm.com ile biten e-posta adresleri de kullanılabilir.

Başka çalışmalar da yürütürüz

  • Ürün ve hizmet fikirlerimiz ve tasarımlarımızla ilgili çalışmalar
  • Tüm hizmetlerimizle olan etkileşimin kalitesiyle ilgili çalışmalar
  • Belirli seyahat bileşenleriyle (Air-Rail ürünleri, ortak havayollarında yapılan uçuşlar) memnuniyet anketleri

IATA veya Amsterdam Schiphol Havalimanı gibi üçüncü tarafların yürüttüğü çalışmalara da katılıyoruz. Ayrıca Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting / Human8 ve Added Value gibi kurumlarla çeşitli özel çalışmalar yürütüyoruz.

Uluslararası Pazarlama Araştırmaları Birliği’nin (ESOMAR) belirlediği Pazar Araştırması için Uluslararası Davranış Kuralları’na tabi olan araştırma kurumlarıyla çalışıyoruz. Yürürlükteki veri gizliliği mevzuatına uyuyoruz. Kişisel verilerinizi ve yanıtlarınızı onayınız olmadan ticari amaçlarla yeniden kullanmayacağız.