Memnuniyet ve uyumluluk anketleri
Temel anketler
Yakın zamanda KLM ile seyahat etmiş müşterilerden oluşan bir örnek grubu hedeflediğimiz 3 temel anket gerçekleştiririz:
- Müşterilerimizin oluşturduğu büyük bir örnek grubuna gönderilen NeXT memnuniyet anketleri
Müşteri yolculuğunun her aşamasında hizmetlerimizin uyumluluğunu ölçmek ve iyileştirme amacıyla Flying Blue Elite ve Flying Blue Elite Plus müşterilerine yönelik hazırladığımız Kalite Gözlemcisi hizmet uyumluluğu anketi - Sadakat programımızla ilgili memnuniyeti ölçmeyi amaçlayan Flying Blue anketleri
Başka çalışmalar da yürütürüz
- Ürün ve hizmet fikirlerimiz ve tasarımlarımızla ilgili çalışmalar
- Tüm hizmetlerimizle olan etkileşimin kalitesiyle ilgili çalışmalar
- Belirli seyahat bileşenleriyle (Air-Rail ürünleri, ortak havayollarında yapılan uçuşlar) memnuniyet anketleri
IATA veya Amsterdam Schiphol Havalimanı gibi üçüncü tarafların yürüttüğü çalışmalara da katılıyoruz. Ayrıca Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting / Human8 ve Added Value gibi kurumlarla çeşitli özel çalışmalar yürütüyoruz.
Uluslararası Pazarlama Araştırmaları Birliği’nin (ESOMAR) belirlediği Pazar Araştırması için Uluslararası Davranış Kuralları’na tabi olan araştırma kurumlarıyla çalışıyoruz. Yürürlükteki veri gizliliği mevzuatına uyuyoruz. Kişisel verilerinizi ve yanıtlarınızı onayınız olmadan ticari amaçlarla yeniden kullanmayacağız.